Reparatie melden


Is er iets kapot in of aan uw woning? Wat vervelend. Meld het hieronder of bel bij spoed 079 343 80 00.

Reparatie melden



Wij onderhouden onze woningen, maar er zijn ook zaken waar u zelf verantwoordelijk voor bent.


Op de pagina onderhoud leest u meer hierover en vindt u video's met handige tips. Zoals een filmpje met uitleg het vervangen van een kraanleertje, over een stroomstoring in de groepenkast, over het verhelpen van een verstopte wastafel en nog veel meer.

Hulp nodig bij kleine klussen?
Heeft u hulp nodig bij het uitvoeren van kleine klussen in huis of tuin en heeft u niemand in uw omgeving die u daarbij kan helpen? De vrijwilligers van Gilde Klussendienst verrichten kleine klussen in en om het huis van inwoners van Zoetermeer met een smalle beurs. Kijk hier voor de folder en contactgegevens.

Tips voor bewoners van Nul-op-de-Meterwoningen

Op de pagina NOM-tips staan tips, handleidingen en video's over wonen in een NOM-woning (Nul-op-de-meter). Zoals een video met uitleg over het schoonmaken van de filters en een video met uitleg over het bedieningsscherm.

Zelf doen of niet?

In dit overzicht leest u welke reparaties en onderhoudstaken wij uitvoeren en welke niet.

Wilt u met ons overleggen over uw reparatiemelding?

Neem dan contact met ons op via woonservice@dgw.nl of via 079 343 80 00.

Mijn reparaties

Bekijk online welke reparaties u eerder heeft ingediend of die anderen in uw woongebouw hebben gemeld.

Mijn reparaties bekijken